Geen idee wat leven inhoudt. Manja Croiset

“I learned that every mortal
will taste death but only
some will taste life.”
– Rumi~

Deze prachtige foto stond erbij.

Ik keek ernaar, Toeschouwer geen deelnemer.

manja croiset

IMG_2349

 

 

 

 

2 Reacties op “Geen idee wat leven inhoudt. Manja Croiset

  1. Jij weet toch steeds weer mooie teksten te vinden en zelf te creëren. Ik hoorde laatst op de radio: “Geluk is herinnering”. Die is van Kopland. Ik denk dat deze voor veel mensen geldt, in ieder geval voor mij. Maar uit je boeken weet ik dat jij ook gelukkige herinneringen hebt, al zijn ze niet in de meerderheid.

    Like

    • Heel sneu voor jou, ik heb mijn Odyssee herschreven en het eindigt dat het slot naar mijn schatkist kapot is, ik heb drie dagen liggen huilen,,,,In mijn goede herinneringen zit altijd ook angst verdisconteerd en nu al jaren afgesloten veroordeeld van dwangbuis en nog altijd briljante geest.. het doet fysiek en emotioneel teveel pijn….Herinneringen mishadelindeg. Volgende week toch een veel completere paperback niets meer gehoord over de film.
      Ik huil verder.

      Like

Geef een reactie

