De PUR von Amsberg Zorreguieta Eberhard van der Laan © Manja Croiset

De PUR von Amsberg Zorreguieta Eberhard van der Laan
Uw querulantje was weer leuk bezig vandaag. Eerst een brief aan de PUR, dat ik het blad ‘Aanspraak’ gekoppeld aan mijn uitkering niet meer wens te ontvangen.
De oorlogsgruwelen ken ik, stuurt u het aan mensen die niet weten.
Ik viel meteen met mijn neus in de boter, nl. het echtpaar van Amsberg een kransleggend op de Dam, heb ik toegevoegd.
Ze hoort op de Plaza del Mayo en te leven van een microcredit.
En ik meen ieder woord en dat gekwijl over vd Laan. Misschien ook goede dingen, maar ik ben de kwestie Zoabi en de stedenband wel met Ramallah, niet met Tel Aviv niet vergeten. Misschien anderen wel of het interesseert ze geen lor.
Kortom HOERA WE LEVEN NOG,
(ZO VOELT HET NIET!) Ik had gelukkig wat geslapen.
© Manja Croiset
die titel activiste op mijn WIkpedia heb ik wel verdiend.
Geef een reactie

