De Odyssee van mijn bestaan, uitgebreid en ook een hardcover © Manja Croiset

Alsnog besloten, behalve de paperback toch een hardcover van mijn nieuwe boek te maken. 

Brave New Books heeft een samenwerkingverband met Bol. Het wordt toch al vreselijk duur,
maar via alle kanalen werd het € 75 en nu exclusief bol. €65,

Dan ook verschillende covers.

De paperback € 45,95 verwerken kost minder tijd dan de HC.
Met enige schaamte aan diverse personen. Die ik zelf de HC verkocht had heb. 

Er is nog zoveel foto materiaal in woord en beeld bijgekomen.

 

Trots en diep verdriet.

Lupa geslaagd en ik ben nergens bij en mijn vier dagen hulp zwanger.



 

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset

 

Geef een reactie

