MIJN BESLUIT IS GENOMEN the release van het boek “Odyssee”© Manja Croiset

MIJN BESLUIT IS GENOMEN the release van het boek
 
“De odyssee van mijn bestaan”
wordt over de zomer heengetild…
Zomer/ vacantietijd, geen timing.
De bundel
” de nachten hadden naar de wadden gemoeten”
is net verschenen en goed ontvangen.
Plus ik heb een ‘O’missie vanwege de Omissie van mevrouw doctor Madelon de Keizer in 1991 gepromoveerd op Het Parool, krant in oorlogstijd. Mijn vader komt  Odo O voor intimi er in voor.
De eerste 6 gedrukte edities heeft hij aan meegewerkt.
Zie zijn Wikipedia.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Odo_Croiset
Inmiddels van het N.I.O.D wel een exemplaar ontvangen .Ze wilden zich verder niet uitlaten over het beleid van voor de tijd van de mensen, die er nu werken.
Regeringen hebben ook een erfernis van de voorgangers, het lijkt me overal aan de orde…
Ik wens een excuus brief.
Die zou ik willen plaatsen in het boek.
Mijn eerder geschreven column hier, heb ik in messenger door gestuurd,
naar de dame in kwestie voor alsnog geen reactie. Een account op Facebook.
En dan speelt er ook nog mee, dat de documentaire over mijn leven
en dit boek onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
De kans acht ik niet groot, maar uitzending in het Holocaust museum
is niet officieel van de baan.
Dit stukje geen visitekaartje teveel op mijn bord…
Wat ik nog allemaal in mijn geheugen tegenkom en dan doel ik met name de schandalige toestanden in de psychiatrie, die of aan den lijve heb ondervonden en wat ik heb waargenomen. Nette manier van zeggen, wat ik heb meegemaakt.
Martelingen ondergaan niet fijn, maar toeschouwen ook vreselijk.
Uitstel van executie