HetzalmeeenROTZORGzijnmaatschappij. Manja Croiset

Het boek was of ik moet dit nog toevoegen, een strafbaar feit, niets mag vermenigvuldigd worden. Kijk en dat is mij nu een Rot ZORG.

Het belangt mij aan, nieuwswaardig en vrijheid van drukpers, ik ben niet voor niets activist.

Geachte mevrouw de….. al is het een gepasseerd station, doe ik mezelf tekort als ik hier niet op reageer en bovendien bent u slechts de boodschapper. Het hele bedrag is verantwoord, met marginale fouten. De argumenten van Achmea waren meer dan schandalig. Meer een grammofoonplaat die bleef hangen. Het Zilveren Kruis mocht willen, dat de administratie zo op orde was als de mijne. Laat ik me tot een opmerking beperken: “het feit dat er betaald is, betekent nog niet dat er ook gewerkt is.” Ik noem nog een tweede, u had mijn adres niet en nu geen banknummer, dat bestaat niet. Typerend voor de hele gang van zaken, die jaren gesleept heeft. Het woord Verzekering misplaatst. Teveel terugbetaalde, elke penny was teveel. Ik ben opgelicht voor bijna € 40.000 onder de noemer zorg. Het is niet te geloven, het CIZ had dat budget niet voor niets toegekend. Als ikzelf in de rechtszaal had kunnen zijn, had ik Achmea ingemaakt. Maar ja, als bedlegerige ADL behoevende was dat onmogelijk. En daar is wel zo onvoorstelbaar schandalig (tautologie) misbruik van gemaakt. Ik stel dit op schrift niet alleen voor mezelf, maar ik wil dit vastleggen voor mijn naasten, maar meer nog als geschiedschrijving. De het zal me een ROTZORGzijnmaatschappij, als algehele tendens en ik ben de dupe, van uw onfatsoenlijke en totaal ‘onverantwoord’ beleid, voor geen enkel argument vatbaar. Van beleid lijkt me echter geen sprake of u zou de vooringenomenheid beleid moeten noemen. De fouten bij Achmea legio, nu Zilveren Kruis. Het is geboekstaafd. Iets voor de media zal niet veel effect sorteren met de huidige regering. (In dit politieke klimaat, is een invalide, minderwaardig. Zouden scholieren weten en ook hier tegen protesteren?) Het woord betekent letterlijk vertaald exact hetzelfde. Een Verzekering zou geen geld moeten verdienen, pas dan kan er sprake zijn van onafhankelijke bejegening. Nu was het puur winstbejag. Hoogachtend Mevrouw M. Croiset Op 12 mrt. 2019 om 13:12 heeft Het Zilveren Kruis het volgende geschreven:

Geachte mevrouw Croiset, Het bedrag € 20.382,00 is het nieuwe verantwoorde bedrag over het jaar 2014. Dit zijn de zorgkosten die goedgekeurd zijn n.a.v. de schikking. Voor de schikking was er al een klein bedrag goedgekeurd door het zorgkantoor als zorgkosten. Door de schikking zijn de goedgekeurde zorgkosten verhoogt met een bedrag van
€ 17.774,00. Het bedrag van € 17.774,00 is het bedrag dat teveel is terugbetaald aan het zorgkantoor. Dit bedrag wordt naar u teruggestort. Met vriendelijke groet, Zilveren Kruis | Zorgkantoor

Een mening is subjectief en derhalve geen feit. Manj-aforisme https://nl.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset