FORUM NIW, ik de DEVIANTE had niet anders verwacht © Manja Croiset

Van mening blijvend

137EB01B-8031-412F-88E2-0A4B2A89AD3C

Froum de ander twee

Dat de kop VREDE EEN UTOPIE beter was dam Wanhoop zonder meer de Deviante in het gezelschap, maar dat had ik niet anders verwacht en niet anders bedoeld.

En dat ik from all people het dichtst bij een vrome militante man zou komen.
Over zo’n forum, tegen de tijd dat het gedrukt is, is het achterhaald. Weekblad

Zo heb ik hem meegenomen in Shoah. En Chantal eraf gehaald. Jong en soft.

Karen de Jager kwam hier op af verwerkt in een column. Of ik bereid was? Ja, zeker, maar ik ben geen joodse jood geen probleem. Ik wilde wel een present-exemplaar.

Durft u dat? Ja, waarom niet?

Onze abonnees zijn bang en het zit in cellofaan. Nou, ze komen me maar halen, maar ook stuur het dan in een papieren enveloppe.

 

993A4157-E292-4DC0-93A3-DABCD510D86C

AC3CFA0D-DAD2-40C8-BC56-2EBB05ED7A32

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.