Niet bang voor aanranders, wordt dit weer verwijderd? © Manja Croiset

Als ik nu toch niet naar bed durf load ik drie foto’s up die eerder uit mijn photogallery werden verwijderd als aanstootgevend ( 13 maanden geleden en heel wat stapjes terug, behalve gewicht bah, dat is veel meer)

terwijl als je me foto googlet, je nota bene bij een sexblad met de naam Manja komt en iemand die ik er uit wil

hebben, nee dat kan niet.

Dat internet leidt zijn eigen leven. Niks mis mee! Met de foto’s bedoel ik.

Benieuwd of het weer op fotogoogle komt. Nee en niet bang door dergelijke foto’s voorfoto3foto4foto2

aanranders,

Allemaal op 1 dag, toch oogt de een veel jonger. Met het losse haar en vast houdend

aan de cd paal. Geen paaldansen.

O wat eng, ik voel me bedreigd, ken ik niet op deze wijze © Manja Croiset

ZE HEP WEER EENS WAT. Een stevig arbeidsconflict met een manlijk PGB ‘hulp’ woont niet om de hoek, maar hij heeft de sleutel en ik voel me bedreigd en zelfs als ik hem terugkrijg. Is er een bekende plek waar men weet waar een sleutel ligt. Veel PGB maakt in mijn PGB tijd, maar bedreigd voelen is nieuw, DE SVB AL GEMAILD PER SLOT VAN REKENING VALT HIJ DAARONDER, maar behalve ziek melden, is niets in 1 dag. En als ze me naar de politie verwijzen wat dan? Slot vervangen zal men zeggen. Erg makkelijk om te regelen, plus 9 uitstaande sleutels. Ik zal lekker slapen. Weer een aanslag op mijn geweldige constitutie.. Bij mijn medewerking op het Forum van het NIW en een present-exemplaar. Vroegen ze of ik dat niet eng vond, ivm de bedreigingen dat sommigen het daarom niet meer wilden ontvangen. Nl zeer zichtbaar plastic en alleen een naam sticker, maar ondanks hier in de buurt ruiten in gooien. Dacht kom maar op en nu met deze….