Te stom om voor de duvel te dansen. Hoe zo stom? © Manja Croiset

Rare uitdrukking: Te stom om voor de duvel te dansen. Hoe zo stom?Waarom zou je dat doen? Het brgengt me bij een film in een Kz duitser duivel in  uniform. Dansen anders word je dood geschoten, ze danst en wordt vanachter NATUURLIJK toch doodgeschoten… Sorry alle gelovigen, maar het gaat mijn pet zo te boven. als god bestond was hij almacht en almachtig is ook een duivel de baas.
Stelling van mij, wie ben ik? Ja, wie is die vrouw in de spiegel…
En ik kom terecht in Amsterdam in de Stadschouwburg die zo tactvol door Cox Habbema de SS werd genoemd. Tsjechow, was het een maand op het land. Ik weet het niet meer. Hij kijkt naar buiten en zegt (denkt hardop) het regent, maar hoe weet ik of het echt regent. Misschien ziet een ander het niet. Het beangstigde mij. Over “HET ZIJN” toch wel cogito ergo sum. Ik zal er aan toevoegen om de pil te verzachten Suum Cuique, ik wil jullie niets afnemen, maar bevatten kan ik het niet.geschossen

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.