Zelfs voor serendipity is het te laat. ©Manja Croiset

Puur als ventilatie, ik heb geen andere plekken, maar met opnieuw de smeekbede, geen ongevraagd advies en ook niet je als Yomando opwerpen.
Serendipity? Zelfs als dat er zou zijn te laat….
PIJNBANG/K VERDRIET EENZAAMHEID UITZICHTLOOS RADELOOS

Vervolg vuurwerkoorlog © Manja Croiset

Twee keer Wim Kan. Was me het jaartje wel, lieve mensen. (Ik voeg nachtje toe) en autoriteiten bij volle maan huppelen achter de feiten aan. Oftewel als het kalf verdronken is, dempt men de put. IK BEN NIET DE IEZEGRIM al jaren gaan er stemmen op dat de jaarwisseling de pan uit rijst. Op een gegeven moment ook van eerst notoire voorstanders die ook gek werden en genoeg stemmen voor een petitie in de Tweede Kamervragen. De motie haalde het niet. De verantwoordelijkheid van privé personen. aldus Guusje Terhorst .(Zelf dronken achter het stuur gezeten) Artsen al langer in het geweer. Eerst oogartsen, maar Beverwijk blijkt ook vol te liggen en de afgerukte handen zijn niet te tellen, van de laatste groep , sorry hoor. Eigen schuld dikke bult, dat zijn geen omstanders. Over oren hoor ik niemand. Nu had ik daar net met een van vele aandoeningen privé thuis last van. Maar het overschrijdt het toegestane aantal decibellen. Nu een grote brand in de binnenstad van Alkmaar. De burgemeester wil voortaan vuurwerk uit de BINNENSTAD WEREN, O DAAR BUITEN MAG HET WEL?  Dus mensen een gelukkig nieuwjaar met een planeet met miljarden idioten of het nu oorlog of vrede is. Manja  Croiset

Dat het nog NIEUWS is MEER VUURWERKOORLOG DAN TRADITIE © Manja Croiset

Midden in het nieuws van 13.00 uur vallend, hoorde ik meer een vuurwerkoorlog dan een traditie (denkend, god dat heet nieuws!). Maar nog erger het item betrof een groep oogartsen wat zij in hun métier aan troffen. Opnieuw kreeg ik de pest in, het is wel meer dan dat.

Met de minuut word ik een grotere misantroop en ongelukkiger.© manja croiset

Met de minuut word ik een grotere misantroop en ongelukkiger.
En ook de vraag aan gezonde mensen: WAT VIEREN JULLIE NU EIGENLIJK en gebruik die miljoenen. voor onderwijs, ontwikkelingshulp, de zorg en gaat u maar door. Die wensen maken me dodelijk eenzaam. Al die mensen hebben me dus nooit gevolgd of begrepen. Ik was naar bed, Maar de terreur is nog niet voor mij. Hoeveel dagen weken als het al lukt, heb ik nodig om van deze aanslag te genezen!