DEMONSTRATIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! © Manja Croiset

Jaren geleden bij de

ANTI KERNWAPENDEMONSTRATIE

IN AMSTERDAM OPKOMST MEER DAN

                    1 MILJOEN MENSEN

WAARONDER MIJN OUDERS.

WAS ER EEN OPROEP ALS JE ER NIET KON ZIJN,

OM DAN EEN WIT LAKEN UIT HET RAAM TE HANGEN.

HET IS AL DONKER, MAAR ANDERS HING IK NU EEN ZWARTE!

Mijn hier achter de pc zitten, zal me opbreken.

MAAR DAT HINDERT NIET.

JA, DE                       GEZONDHEIDSZORG

IN NEDERLAND DÁT IS EEN KWALIJKE ZAAK IN NEDERLAND.

Beter een verlicht despoot, dan de chaos die een democratie ziijn kan! ©Manja Croiset

Dictaat van Manja door verzorgende. Manja’s humor: dan ben ik een dictator, beter een verlicht despoot, dan de chaos die een democratie zijn kan, een stabiele factor.

 DE DEMONSTRATIE IS OP VELE PLAATSEN IN NEDERLAND OM 18.00 VANDAAG 8 januari 2015

OVER DE DEMONSTRATIE IN AMSTERDAM-page-001

We moeten op onze hoede blijven, maar niet PARANOIA WORDEN. Ik kan hooguit paranoïde worden © Manja Croiset

 Tegen mijn droomwens in, niet in slaap gevallen en luister naar het nieuws van 1 uur.
Het is toch ontzettend, hoe slecht het taalgebruik op en in de media is.
Dit overigens een veel gemaakt fout, nou daar moet dan eindredactie overheen. We moeten op onze hoede blijven, maar niet PARANOIA WORDEN. Dat lijkt me schier onmogelijk. Ze horen niet wat ze voor onzin zeggen. Hooguit word ik paranoïde, maar PARANOIA DAT KAN IK NIET WORDEN!
Zo worden kinderen en allochtonen nooit HOMO LUDENS. En dan kan je het Homo Sapiëns helemaal schudden en juist de pc kent dat woord niet… (sapjes suggereert dit  ding) IK GA TERUG NAAR MIJN WOONEILAND HET BED…. Alwaar ik lig te broeden op hoe er met weinig breekwerk een stukje muur (vooral weinig lawaai en NIET BOUWVAKKER VROEG!) uit mijn slaapkamer kan en een extra raam laag bij de grond, zodat ik uitzicht krijg op mijn zo geliefde tuin…