Verdrietige ogen, een ziek lijf, de lenigheid is gebleven! © Manja Croiset

Mijn zus in de film. Ze zat op ballet, ze was goed kreeg mooie rollen.

Heb ik dit geleerd, is dit nu n v.h. op hoge leeftijd knap? Op beide kan ik voluit NEE ZEGGEN.

Puur mijn bouw, wat ‘KNAP’ was de inzet. de kracht die het me kostte en uitgeput deed neerzijgen!

Zijn een paar foto’s veel zeggender dan ruim 15 boeken???

Kijk een paar berichten lager en je ziet een jonge VAKVROUW hetzelfde doen.

IMG_2485IMG_2497IMG_2487IMG_2495IMG_2506IMG_2511 IMG_2502IMG_2512Het was meer dan op…

Een paar foto’s spreken meer dan 17 boeken?

Ik leerde een begaafde doch eenzaam vrouw kennen: zei Willy Lindwer/ Toen ik was nog gewoon op en aangekleed.

Een Reactie op “Verdrietige ogen, een ziek lijf, de lenigheid is gebleven! © Manja Croiset

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.